Столичні гіпермаркети агітують дітей намалювати безпечну працю своїх батьків
24.02.12
Інформація про проведення в Україні конкурсу малюнку «Охорона праці очима дітей» поширюється не лише в навчальних закладах та на промислових підприємствах країни. Відсьогодні на моніторах магазинів Національної мережі будівельно-господарських гіпермаркетів «Епіцентр» демонструються відеоролики «Намалюй безпечну працю своїх батьків» про мету та умови проведення конкурсу.
До пропаганди акції мають намір долучитися мережеві гіпермаркети та супермаркети «Ельдорадо» «Метро», «Ашан», «Сільпо» тощо.
Небайдуже і творчо підійшли до ініційованого Держгірпромнаглядом заходу в ПАТ «Київенерго». Рекламні плакати, розроблені та виготовлені силами підприємства, будуть розміщені не лише у власних підрозділах, а й у місцях масового перебування людей.